Hey, I'm going to buy an Acekard 2.1 but I don't really know if this site is trustworthy. http://www.acekard.nl/nl/acekard.html Thanks in advance
jaa maar je moet ECHT aangeven dat je een dsi hebt anders als je ds stuurt krijg je een acekard 2 ipv. acekard 2i! acekard 2i werkt op ds lite dus;P en ook op die oudere versie
Oke, maar hoe moet ik dat aangeven dat ik een DSi heb, want ik heb namelijke en DS lite. En als ik aangeef dat ik een Acekard 2i wil ipv 2.1 dan moet ik 5 euro meer betalen >.< Maar verder is de site gewoon betrouwbaar, niet dat als ik er eentje bestel dat ik dan een neppe krijg? Sorry for the Dutch language, I could not reply in English
Nee ik heb dus wel toen ds lite gedaan maar dan krijg je een acekard 2,, eeuhm.. waar je dat moet aangeven , je moet eentje bestellen gewoon op bestellen ofzo drukken en dan staat er een klein lijste van ds met prijs erachter en dan moet je dsi kopen, echt je moet me vetrouwen want ik heb het dus wel verkeerd gedaan , maar heb toen de acekard 2 gewoon weer opgestuurd en heb toen acekard 2i terug gekregen, had wel te weinig betaald toen , moest 7 euro overmaken , en na 2 dagen heb je hem in huis!
Wat bedoel je nou, want wat ik nu lees is dat je bedoelt dat ik een DSi moet bestellen xD Misschien is het gewoon beter om alleen die Acekard 2i te selecteren en dan afwachten? Sorry again for the Dutch language :x
Haha sorry , je moet gewoon aangeven dat je dsi hebt en dan krijg je acekard 2i, die werkt op ds lite, Deze doet het wel vergeleken bij r4 xD